Nytt ställe...

Hej på er alla glada igen.. jag har återigen fått tjata på min matte för att hon ska se till att jag kan berätta lite om vad jag har hittat på..

Nu måste jag berätta om ett nytt ställe jag varit på! Var där en stund för en två månader sedan.. men det luktade så konstigt där då.. Matte sa att det var något som kallades målarfärg som luktade.. Men det fanns ialla fall då ett ställe som jag kände mej nästan hemma på.. det var två sängar som stog där.. Det luktade lite husse och matte så det blev ju klart favouritstället.. och mjukt var det också!

Men nu ha jag varit på samma ställe igen, och den här gången luktade det inte så konstigt. Jag fick vara där med matte från fredag kväll till söndag lunch.. Det var riktigt roligt för på lördagen kom mina kompisar Busan och Hoppan och hälsade på! Dom är så söta så jag blir nästan lite kär i dom.. men jag vet inte vem jag ska välja... tror ni man kan vara ihop med två kattor samtidigt??

Jag hittade ett av alla stooora fönster att sitta och spana i..



Det var såå skönt och mysigt att sitta där..

När Busans och Hoppans matte och husse var ute en sväng, då satt båda tjejerna o spanade i fönstret efter dom.. Dom är ena riktiga husse och mattegrisar!!




Men efter den här roliga helgen med mycket bus och lek och lyssnande på åska och regn och upptäckande av där matte säger att vi ska bo sen så blev jag såååååå trött... Kan nog sova hur länge som helst tror jag..



Trädet hemma är ändå skönast och lata sig på.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0