Konstigt lugn...

Ibland reagerar man över att det är så tyst... konstigt tyst... För alla som har träffat en bengalkisse har fått lära sig att det är 'fullt ös medvetslös'... När det då är så där tyst så man bara undrar hur mycket bus som det ställs till med, så man börjar leta efter var 'yrkesmarodören' ligger och trycker och tuggar sönder något viktigt papper eller vilken tavla han försöker klättra upp på. Efter inte allt för långt letande hittar man det lilla charmtrollet nergrävd, där han grävt ner sig själv, i en stoooor hög med ett hopknölat extratäcke.. Det är ju så man smälter när man hittar honom där...



- Titta matte! Jag kan faktiskt ta det lugnt! Jag ligger här och umgås med Tina Turtle, hon är helfestlig!

MMMMM.. mattes tröja är intressant!

Idag tog matte på sig en jättegod tröja! Hon har inte haft den förut.. men den luktade såååå gott så jag var bara tvungen att försöka äta av den.. när den satt på henne...men jag tror inte att matte blev så glad då.. Men jag vann, jag fick tröjan sen.. hehe..



om jag stoppar in tröjan under mej.. så ser hon den inte..



NEEEEJ.. matte ser mej med tröjan!!! Jag måååste skynda mej att gömma min nya godsak :)

Mitt nya gömmställe!

Efter att jag såg Maja o Gurkans fina pappkasse har jag fått tjata på min matte att jag oxå vill ha en.. till slut så har jag faktiskt fått en!! Hurra vad jag blev glad!!



Titta vad bra man kan gömma sig här!



mmm.. .det luktar gott.. ska nog ta mej en tugga här.. *mums*

RSS 2.0