Busa är kul...

..men det tycker inte alltid husse och matte...

En dag låg jag på mitt klätterträd och filososferade om livets goda... Sen började jag bli väldigt rastlös, så jag började fundera över vad jag skulle kunna hitta på för bus. ÅÅÅÅ det bara kliar i mej efter att få busa... röja runt ordentligt... frågan är bara vad jag ska göra.. hmm.. ååå jag kan ju alltid tugga lite på husses palm... eller rejsa runt i lägneheten så alla mattor ligger i en hög.. men det roligaste är ju att tugga på husses palm, då får jag ju lite uppmärksamhet oxå *perfekt* jag börjar med det :) sen ska jag nog se om jag kan nå mattes tavlor..ååå jag kan försöka klättra in bakom dvdn och alla filmer... JAAAAAAA vilken kul idé !!!! Sen när jag gjort allt en gång.. då börjar jag om direkt.. GUUUUD vad roligt *hihi*

Tyvärr tror jag inte matte och husse är lika roade som jag av mina aktiviteter.. Helt plötsligt kom det fram en konstig sak... Jag tror den spottar på mej eller nåt...  men den spottar bara när husse och matte har den i handen.. men vänta nu... i den där konstiga saken är det VATTEN... jag älskar vatten men inte på mej, bara att dricka, och den där konstiga saken gör att jag blir blöt ju!!!



Så här kan man se ut när man träffat den där konstiga saken som spottar... Inget skönt alls!!! Det är mycket trevligare när man får dricka vattnet isället för att få det på kroppen..

Men i det här fallet fick nog husse och matte lite dåligt samvete.. för de tog fram en handduk.. ÅÅÅÅÅÅ så gosigt, sitta i husses knä och få gos samtidigt som jag blir torr! Hurra :)



Efter den gosstunden så lekte vi såååå mycket med den där handduken, tänk så rolig en handduk kan vara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0