Äntligen får jag berätta om mitt sommarkollo!!

I somras fick ju jag åka till Busan och Hoppan när min matte och min nya husse skulle åka bort en vecka. Jag lovade ju att jag skulle berätta mer om det äventyret!
Nu äntligen har jag fått lite tid över för att göra det. Innan har jag roat mej med att leka 'kattens och hundens dagbok' den finns på Youtube för den som vill lyssna... Ganska roligt!

Hur som helst så fick jag ju komma till Busan och Hoppan i somras, jag tyckte det skulle bli jätteskoj att få träffa två snygga tjejer som jag kunde rejsa runt och busa med. Till en början verkade flickorna lite rädda, eftersom jag e så stor och farlig! Så jag tog det lite lugnt o smög mest omkring för att kolla läget och se om alla mina gamla vanliga gömställen var kvar och så. (I själva verket var jag lite för feg för att hoppa på och busa med tjejerna på en gång, men säg inte det till någon, jag måste ju hålla skenet uppe om att jag är en farlig 'tiger'.)
Efter några dagar vågade flickorna låta mej leka med dom lite men jag fick ta det lite lugnt med dom, jag menar de är ju mindre än mej både till ålder och storlek. (I själva verket var det ju jag som faktiskt började våga mej på att busa lite med dom, att leken var helt på deras vilkor behöver ju ingen annan veta.) Men självklart eftersom jag är en gentlekatt så kan man ju inte ta i för hårt när man leker, så när flickorna säger ifrån måste jag ju släppa dom och låta dom få lite distans (att det berodde på att tjejerna spöade mej som bara den så jag hade hela huvudet och pannan full med små riv och klössår det behöver vi inte heller berätta för någon!).

Men vi hade även jättemysiga stunder tillsammans då vi vilade på samma platser och delade leksaker med varandra. Det var 1.5 superbra vecka.



Här myser jag och Hoppan tillsammans, vi vågar oss inte riktig på att bråka med Busan om topp-platsen..( hon har ju så vassa klor..)


Sen är det ju, som med alla pojkar, att vi vill ju egentligen oxå väldigt gärna gosa med flickorna.. Och det hoppades jag att jag skulle få göra med dessa flickor... men när jag kom hem från tjejerna avslöjar min matte för mej att jag är snippad....



Då ser man ut så här... CHOCKAD!!!

Jag vet inte riktigt hur jag ska hämta mej från den här chocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0