Njutning på hög nivå.

Jag har lite mindre yta att latja runt på här i nya lyan.. men jag har ialla fall tre andra olika katter att spana på från vårt fönster.. Men jag trivs bra och röjer runt precis som vanligt.. om inte mer!  Jag blir törstig precis som vanligt... Vill bara dricka vatten från kranar precis som förut oxå..
Tur det finns vattenkranar i alla lägneheter.. Jag hade ju en sååå bra vattenkran där jag och min matte bodde förut. Men den som finns här i badkaret är oxå rätt bra!




tänk att det är såå gott med vatten...



Kommentarer
Postat av: Glide

Grattis till nya lyan!

Hoppas du kommer att trivas.

Vilka enormt fina bilder du alltid

har på din blogg.



Krama din fina Matte så gott!



Kram kram!



Glide

2009-05-16 @ 23:41:08
URL: http://buttramolnet.blogg.se/
Postat av: Gurkan & Maja

vilken underbar min på andra kortet! Så ser Maja också ut när hon druckit ur kranen :)

2009-09-16 @ 20:14:52
URL: http://gurkhatigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0