Att flytta tar på krafterna..

Ja.. som ni förstår av rubriken så har jag och min matte flyttat. Det tog ett tag innan jag fattade vad som var på gång.. Matte började raskt och intensivt stoppa ner sina saker i olika lådor och sen staplade hon dom på hög. Det blev väldigt spännande att klättra på alla kartonger och även leka kurragömma bland dom. Men sen.. själva flyttdagen.. det var ingen rolig dag.. då fick jag bo i min bur under flera timmar.. och matte och hennes vänner som hjälpte till att bära alla kartonger och möbler.
Så gissa om jag var trött efter att ha skrikit i protest mest hela tiden. Så när jag äntligen fick komma ut så var jag däckad i mattes soffa i flera dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0