Studiokatten..

Min mattes jobbarkompis har tydligen tillgång till en fotostudio, så matte tyckte det var en kul idé att åka dit och kolla lite på ljuset och se om vi kunde få lite bra bilder på lilla mej... Mattes jobbarkompis frågade om jag kunde sitta stilla fint, då skrattade jag mest medan jag vände matte ryggen och kollade runt i lokalen. Jag kan ju berätta att dom hade liiiite jobbigt med att få mej att vara där dom ville.. hehe.. de ska ju inte tro att en fiiin kisse som jag kan vara stilla eller vara medgörlig på bilder. De får allt kämpa lite. Men trots att jag gjorde mer som jag ville än som matte ville så tror jag nog de lyckade sfinta mej några gånger så de kunde nog få några bra bilder ialla fall..





Helt plötsligt i studion hittade jag en stoooooooor kisse.. Tänk om jag kunde bli så stor... Det vore häftigt!


Kommentarer
Postat av: Gurkan & Maja

Snygging!

Du har en riktig vildkattsposé ju!

2008-10-21 @ 17:25:18
URL: http://gurkhatigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0