Vem kan räcka ut tungan längst?

Ja.. det där med rinnande vatten är ju en bengalkatts vildaste fantasi. Ibland blir den verklighet.. Oftast går det bäst att dricka om det rinner en lättare stråle från kranen. Tydligen så kan det vara gott att dricka från en stor och kraftig stråle... Då kan man också ha en tävling om vem som når längst med tungan!

Man kan ju se lite galen ut på kuppen.. men det är ju kul!



-KOLLA!! Så här långt kan jag räcka ut tungan! Anstränger jag mej kan jag nog räcka ut den lite till! :)



- Hmm.. börjar bli mycket luft i magen nu..men vatten.. rinnande vatten.. jag kan inte få nog!! Måste ha meeeeeeeeeer!!!

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Vad roligt med ännu en kattblogg! KUL! /Tass

2008-12-05 @ 22:20:13
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0