Lussekatt?!

Oj oj oj vilken pärs jag fick vara med om för några veckor sedan... min matte tyckte jag skylle vara med och göra fint hemma inför jul...
Matte började plocka fram massor med spännande saker som lyser och dinglar i fönstren, hon plockade fram något hon kallade för adventsljusstaken som hon sedan satte något som heter stearinljus i.. Allt det här satte hon på olika ställen hemma.. Det blev jättemysigt, men jag tyckte de där stearinljusen såg goda ut så jag ville äta lite på dom.. men min matte tyckte inte jag ska göra det så varje gång jag försöker ta en tugga är hon där och  bråkar med mej..
Men så var det en dag hon tyckte jag skulle bli vad hon kallade en lussekatt... hmmm.. det kändes måttligt roligt...



Jag fick gå med en krans om halsen.. som tur var var den inte så tung och inte var den trång heller:) men jag vill ju bara ha min fina päls.. utan massa grejer på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0