Höjdhopp...

Häromdagen när min matte tyckte jag var obstinat hittade hon på en skojig lek... Det var en hopp-lek där hon hade hängt upp min leksak i taket så jag fick hoppa mot den. Det var jättekul! Jag kunde hoppa jääääättehööögt! Men hon trodde minsan inte att jag skulle få ner den från kroken i taket.. haha.. där fick hon!



jag kan hoppa hööögt.. jippi..



om jag tar riktigt med sats kommerjag ännu högre...



HA!! jag visste jag skulle komma högre upp den här gången!!!

Papper vs Godis

Ja.. att Zodiac gillar papper är inte svårt att inse... det är heller inte svårt att förstå att Zodac gillar riktigt godis.. även om han måste öppna förpackningen själv...

   Innan man äter sitt 'byte' måste man leka med det lite...


                                                   Sen får man försöka komma åt innehållet...
 

                                                                                                   Tandspåren syns när man tittar närmare...


                                                                                                                                                       Resterna!


Envis 'yrkesmarodör' lyckas med sitt mål att äta godis fast förpackningen inte är öppnad.

                                                                                                                                                   

Kisse Njuter..

Det är inte alltid godis är godis.. Ibland är det vad man inte tror är godis som är just godis... Papper exempelvis.. vissa ser det inte som godis... däremot gör andra det.. Zodiac exempelvis.. Tuggar med njutning!



-mmmm... mums.. papper är såååå gott!

Övning övning övning..

Efter flera resor med Zodiac i bur har han äntligen resignerat och insett att det spelar ingen roll hur mycket han skriker och klagar över sin bur... Han får sitta i den ialla fall.. Men det tog sina resor.. Under sista resan, efter att ha hälsat på 3 vilda barn, 3 katter och 2 hundar och tjuvätit upp 6 st godispinnar genom dess folieförpackningar tyckte han nog att det var lite lagom lugnt att få vara i sin bur och åka hem.



Sovande kisse i bur...  Efter några resor inser han att det lättaste sättet att åka är att sova..

Äventyr i Fjällen!

Min matte pratade om att åka och hälsa på någre fler på sin semester... Det visade sig vara en hel massa 'folk och fä'..
Några hon kallade för sin bror med familj och deras barn... det var visst en hel massa sånna där 'människor' på två ben i olika storlekar.. MEN.. matte missade att säga att det fanns andra katter OCH hundar där.. konstiga saker de där hundarna.. så himla stora!

Men jag tror det räcker att man morrar lite och kaxar till sig lite så låter dom mej vara ifred. Fast jag tycker katterna var dåliga på att leka.. det fanns ju ialla fall 3 stycken där.. men de ville inte alls leka... när jag ville det.. Men det var rätt spännande att titta på dom :)



- Du.. tjejen, Mimmi hette du va?... nu ligger jag här... Du får vänta på din tur..

Zodiac gjorde under detta fjällbesök denna säng till sin.. Här kunde han vila från alla barn och andra djur som fanns i huset.

Zodiac tycks gilla sängar.. Nu har han spanat in en annan kisse att retas med..



- Hallå Jansson... Gillar du rosa?? Jag trodde bara det var tjejer som gillade rosa...    

Zodiac 'Yrkesmarodören' möter Misaki 'Busan Katastrof'...

Under min mattes semester så fick jag åka i den där konstiga plastburken igen.. flera gånger..
En av resorna som vi gjorde var till en kattjej som heter Misaki men tydligen kallas hon för busan katastrof.. Jag tycker nästan de där tvåbenta figurerna är lite orättvisa som kallar henne det.. hon var ju jättesnäll och jätterolig att leka med!



KULL!! Du har den...

Så här bra kan man leka efter bara några timmar efter att man träffats. Under ett par dagar var det fullt ös medvetslös och toklek mest hela tiden.



hörrö du din klätterträdsbandit... det är min topplatta.. här ska jag ligga..SJÄLV!! Gå ner!

RSS 2.0