Äventyr i Fjällen!

Min matte pratade om att åka och hälsa på någre fler på sin semester... Det visade sig vara en hel massa 'folk och fä'..
Några hon kallade för sin bror med familj och deras barn... det var visst en hel massa sånna där 'människor' på två ben i olika storlekar.. MEN.. matte missade att säga att det fanns andra katter OCH hundar där.. konstiga saker de där hundarna.. så himla stora!

Men jag tror det räcker att man morrar lite och kaxar till sig lite så låter dom mej vara ifred. Fast jag tycker katterna var dåliga på att leka.. det fanns ju ialla fall 3 stycken där.. men de ville inte alls leka... när jag ville det.. Men det var rätt spännande att titta på dom :)



- Du.. tjejen, Mimmi hette du va?... nu ligger jag här... Du får vänta på din tur..

Zodiac gjorde under detta fjällbesök denna säng till sin.. Här kunde han vila från alla barn och andra djur som fanns i huset.

Zodiac tycks gilla sängar.. Nu har han spanat in en annan kisse att retas med..



- Hallå Jansson... Gillar du rosa?? Jag trodde bara det var tjejer som gillade rosa...    

Kommentarer
Postat av: Gurkan & Maja

Oj, vilken spännande semester du har haft Zodiac! Tänk att få träffa så många nya kompisar. Kul att den andra bengalen ville skoja med dig! Matte kanske måste skaffa dig en brorsa eller syrra så du kan leka hela tiden?! Vi lovar det är jättekul att vara två bänga katter som hittar på bus tillsammans eller retar varandra...

2008-08-12 @ 10:53:24
URL: http://gurkhatigris.blogg.se/
Postat av: Malin

Va härligt han ser ut och ha det :)



/Malin

2008-08-12 @ 11:38:45
URL: http://mymlanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0